Pastelky

Třída

Třída

Ve své činnosti vycházejí obě paní učitelky ze ŠVP s názvem „Kašpárek a barvy kolem nás“, který si rozpracovávají do týdenních plánů. Během celého dne klademe velký důraz    na pravidla slušného chování a na vzájemnou komunikaci mezi dětmi, ale i mezi všemi zaměstnanci naší školky. Podporujeme děti v jejich zájmech a dovednostech a zároveň otvíráme cesty pro různé druhy činností a aktivit, které děti hned nezaujmou. Dbáme na to, aby se děti snažily hru i úkoly dokončit. Našim cílem je, aby děti uměly vyjádřit svá přání, potřeby a aby respektovaly jeden druhého. Zásadní je pro nás spolupráce s rodinou.

V plánované, řízené činnosti se postupně prostřídají všechny složky estetické, mravní, výtvarné, sportovní, vzdělávací výchovy, a to nenásilným způsobem, vhodným pro danou věkovou kategorii. Děti mají prostor  pro samostatné činnosti podle svého zájmu, ale i při individuální práci p. učitelek s jednotlivými dětmi jako je rozvoj a zdokonalování jemné motoriky, rozvoj koordinace ruka-oko, rozvoj paměti a vyjadřovacích schopností. Hry a činnosti dětem předkládáme formou nabídky, kterou se snažíme sestavovat podle jejich aktuálních potřeb a zájmů a podporovat tak radost z učení, získávání zkušeností a zvládání nejrůznějších dovedností. Hlavním prostředkem vzdělávání je hra v nejrůznějších podobách, prožitkové a kooperativní učení, zkrátka aktivity, které jsou založeny na přímých zážitcích dětí.

Při naší práci rozvíjíme osobnost dítěte, podporujeme jeho tělesný rozvoj a zdraví, jeho osobní spokojenost  a pohodu, napomáháme dětem chápat okolní svět. Vytváříme dobré předpoklady pro pokračování ve vzdělávání, a to hlavně tím, že podporujeme individuální rozvoj dětí.

Celoročně se děti zapojují do EVVO, které vede děti k zamyšlení a jednání v souladu s životním prostředím tak, aby se udržela jeho kvalita i pro budoucí generace. Cílem je nejen vytváření pozitivních postojůk  životnímu prostředí, k úctě k životu ve všech jeho formách, znalost a péče o prostředí kolem nás, ale i pochopení vzájemné provázanosti oblastí, které jsou na první pohled odlišné, a přece k sobě patří.

S ohledem na špatnou výslovnost mnoha dětí zařazujeme logopedické chvilky. Zároveň je u každého dítěte volen individuální přístup pedagoga a kvalitně provedená pedagogická diagnostika nově pomocí programu iSophi.

Cílem vzdělávání je získání elementárního povědomí o světě počítačové techniky, která nás obklopuje. Díky seznámení a následné práci s ICT se děti naučí porozumět základům digitální techniky, s jejichž nástupci budou v pozdějším věku používat k práci.

V rámci vzdělávání jsou děti aktivně zapojeny do polytechnického vzdělávání a rozvoje technické gramotnosti dětí.

S dětmi pracují paní učitelky: Galvasová Petra, Malá Helena
Provozní pracovnice: Šafránková Dagmar

Kalendář akcí

Kontaktovat zaměstnance

Odesláním formuláře souhlasíte s ochranou osobních údajů.

Zavřít